Les llibretes interactives són molt més que una forma entretinguda i acolorida de treballar a l'aula. Aquesta metodologia de treball és més coneguda al món anglosaxó, per això allí és on s'han fet més publicacions i investigacions.
Aquest article està disponible a l'enllaç (Interactive Notebooks: Helping to meet the needs of Middle School Students. ). en pdf i en anglès. Sempre el podeu traduir amb el traductor de google.
Si voleu llegir la publicació sencera està disponible a l'enllaç Science Interactive Notebooks in the Classroom. Es pot traduir al castellà directament amb el botó dret del ratolí.
A aquest estudi conclouen que els resultats indiquen que quan els estudiants utilitzen el Quadern de Ciència Interactiva, tenen més confiança en les seves habilitats acadèmiques, són més organitzats i tenen un millor rendiment en avaluacions sumatives. Com a resultat de l'ús dels quaderns, els estudiants demostren una major capacitat per recuperar i aplicar la informació en una varietat de configuracions, incloses les aplicacions de la vida real. Quan els estudiants fan servir els quaderns, el professor es considera satisfet que els seus alumnes participen en una experiència d'aprenentatge autèntica i eficaç.
Podeu trobar la publicació completa a l'enllaç What is the impact of interactive science notebooks on students success in science.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada