Per aconseguir aquest objectiu, podem anar poc a poc o endensir-nos dins de les llibretes de cap, no hi ha problema.
Si volem começar ara mateix i de plé, només cal llegir l'entrada Començant una llibreta bàsica, cercar una mica més d'informació i tenir la decisió ferma de començar. No hem de tenir por, tot és començar!.
Altra possibilitat, com hem dit, és introduir poc a poc la metodologia. Pots ser amb activitats concretes a cada unitat didàctica, pot ser amb els llibres de lectura o de qualsevol altra manera. A continuació teniu exemples de com utilitzar la metodologia a activitats concretes:
1. Ús de pestanyes a una activitat en l'assignatura d'anglès.
2. Activitat feta per un alumne a anglès a partir del material de la professora. (OUTPUT ACTIVITY)
3. Output d'una alumna sobre les tres lleis de Mendel.
En conclusió, cada professor tria com treballar amb els seus grups amb l'objectiu d'obtenir el màxim rendiment del seus estudiants. El que cal, pensant en el projecte d'innovació i la memòria final és deixar constància del treball elaborat. Ho podem fer mitjançant fotografies, vídeos o conservant els treballs originals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada